Prachtige, historische en romantische locatie.
De B&B is in het voormalige koetshuis. De ontvangst was zeer gastvrij.
De groene kamer is in een landelijke stijl gedecoreerd.
Het ontbijt wordt in de orangerie geserveerd en bij mooi weer, wordt het uitgebreide ontbijt (glutenvrij, etc) voor de organgerie geserveerd. Het uitzicht is prachtig.
De rondleiding door het kasteel is zeer de mooite waard. Echt bijzonder.
