Van 12 tot 14 Augustus hebben wij gelogeerd in de blauwe kamer.
We werden hartelijk ontvangen door โbuurvrouwโ Bernadette.
Wij mochten een boekje van haar privรฉ bezit lezen, waar de geschiedenis van het kasteel Amstenrade helemaal wordt verteld.
Een mooie omgeving en een fraai kasteel met fraaie bijgebouwen.
Goede bedden, prima ontbijt ( glutenvrij), ook nog even gesproken met een enthousiaste vrijwilliger die ons de oude kas met de vele oude gebruiksvoorwerpen liet zien.
Jammer dat er zo weinig vrijwilligers te vinden zijn, die zoiets moois mee willen onderhouden en veilig stellen voor het nageslacht.
Gijs en Teuni.
