Onlangs hebben we genoten van een heerlijk verblijf in de blauwe kamer van de B&B; lekker bed, fijne douche en goed ontbijt! Maar bovenal, wat is het een prachtige locatie, het schitterende kasteel en indrukwekkende kasteel park op het landgoed. Ongelofelijk mooi om al die oude bomen te zien in het park. De rondleiding door het kasteel door de gravin was absoluut de moeite waard en maakte deze ervaring onvergetelijk. We zijn erg blij dat op deze manier het kasteel en haar bijzondere geschiedenis gedeeld kan worden met het publiek. Maar vooral de hartelijke en gastvrije ontvangst door de gravin maakte dit verblijf bijzonder en voor iedereen een aanrader!
