2 Weken geleden hebben wij 3 dagen en nachten doorgebracht op het schitterende landgoed van Kasteel Amstenrade. Wij hadden de blauwe kamer met 'n goed bed, en 'n ruime, moderne badkamer.
Het ontbijt was zeer goed en de diners waren voortreffelijk. Ode aan de kok!! De toegewijde gastvrouw, die het ons alle dagen (met charme en liefde) naar de zin heeft gemaakt. Dank...dank...
Wij wensen U sukses, gezondheid en geluk, met vriendelijke groeten,
Bert en Anneke
