We hebben heerlijk genoten in de B&B van Kasteel Amstenrade. De gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt heel uitgebreid en heerlijk! In de kasteeltuin kun je lekker wandelen en tot rust komen. Kortom het was een zeer ontspannen uitje en we kunnen het iedereen aanraden!
