Van 5 april tot 7 april zijn we te gast geweest in de groene kamer van de B&B op kasteel Amstenrade.
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw Leila.
Fijne kamer en gezellig en verzorgt ontbijt.
Mooie lokatie waar je even teruggaat in de tijd.
We komen zeker terug als alles groen is en in bloei staat.
Ook de Orangerie is heel gezellig.
Arnold en Toos
